Известие

Collapse
No announcement yet.

Тресене на двигателя при палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Вече съм подсигурил такъв кабел и предстои проба! Ходих при майстор които е по електрониките на колите, демонстрирах му проблема - и той пръв ме насочи към лоша маса, стартер и акумулатор. Неговата теория е че при студен двигател компа впръсква гориво при определени обороти на развъртане, а при топъл при по- високи обороти. Тои ми каза че стартера не върти достатъчно бързо и за това влиза в такъв режим. Малко ми е спорна тази теория но ще се провери!
    Да попитам - гледам по клипове хората като им запалват колите при самото запалване накрая се чува едно прищракване специфично- при мен няма такова а при вас как е?
    Alfa 159 SW 1.9 JTDm

    Comment


    • #17
      Да ти кажа не те лъже човечеца.
      стартера развърта до определени обороти при които има впръскване и после възпламеняване, ако има пробелм в стартера или пък е леко слаб акумулатора ,та дори ислаба маса, то тия обороти не се достигат за времето което трябва или пък въобще не се достигат а са само близо и по този начин може да имаш такива аномалии.
      То е все едно ти бяга малко центровката така да се каже
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #18
        както каза колегата и при мен е така,при гасенето на мотора няма тресене.Само в момента на паленето.Явно ще трябва да се замерват дюзите.

        Comment


        • #19
          имам колата от 20 дена и ми се случва вече поне 5 пъти като натисна старт да почва да тресе зверски колата ,дали може да е от маховика защото със сигурност ми е зле и е смяна
          VW PASSAT 2.0,ASTRA F 1,7D,ALFA 156 2.0TS,C124 16V,GRAND CHEROKE 2.5TD,E124 2.0,W210 2.0,АР 159 1.9 JТDМ

          Comment


          • #20
            Още един въпрос ме вълнува около запалването, според ръководството на колата страница 151-152 бутона за запалаване действа по 2 начина :
            1. Вдигната ръчна спирачка + натиснат съединител + неутрална скорост - при натискане на бутона запалването би трябвало да се случи автоматично - натискаш веднъж и то си знае кога да спре стартера и т.н.
            2. При всички други комбинации на натисанти педали и т.н. шофьорът контролира копчето и продължителноста на въртене на стартера.
            Въпросът ми е : на някой работи ли му вариант 1 ?
            Alfa 159 SW 1.9 JTDm

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от n_niki Покажи съобщение
              Въпросът ми е : на някой работи ли му вариант 1 ?
              При мен - не.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от milchoto Покажи съобщение
                имам колата от 20 дена и ми се случва вече поне 5 пъти като натисна старт да почва да тресе зверски колата ,дали може да е от маховика защото със сигурност ми е зле и е смяна
                Тресенето ти като това от клипа ли е?

                ---------- Post added at 22:34 ---------- Previous post was at 22:28 ----------

                Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                Защо не я заведеш на майстор тази кола, може да е нещо елементарно, форумни сервизи има доста. Вярно че може и сам да стигнеш до проблема но ще отнеме време и ще е общо взето проба/грешка.
                Аз съм от Русе, къде най близо ще ме насочиш и ако може някакъв контакт да посочиш?
                Alfa 159 SW 1.9 JTDm

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Vichev Покажи съобщение
                  При мен - не.
                  И при мен не!
                  Alfa 159 SW 1.9 JTDm

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от n_niki Покажи съобщение
                    Въпросът ми е : на някой работи ли му вариант 1 ?
                    При мен работи точно така - не само при вдигната ръчна, а и при натиснати спирачка и съединител.
                    В ръководството пише, че бутонът не се задържа, а се натиска еднократно, освен в случаи на някаква проблемация - ако не ще да запали по "правилния" начин, може да се насили със задържане.
                    Имам някакъв спомен, че (и) тази функционалност се появява при фейслифта, ма не знам кой от всичките.
                    От книжка в колата ли четеш това или от пидиефи из нета? Щото пидиефите са актуализирани на повечето места и може да има разлика с по-ранните бройки.

                    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                    Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                    Comment


                    • #25
                      От нета чета, вероятно е така- на по новите го има. Моята е март 2007, твоята коя година е?
                      Alfa 159 SW 1.9 JTDm

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от n_niki Покажи съобщение
                        От нета чета, вероятно е така- на по новите го има. Моята е март 2007, твоята коя година е?
                        Юни 2008

                        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                        Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от n_niki Покажи съобщение
                          От нета чета, вероятно е така- на по новите го има. Моята е март 2007, твоята коя година е?
                          Първоначално публикувано от bass Покажи съобщение
                          Юни 2008
                          Моята е от 2005...

                          Comment


                          • #28
                            И моята тресе точно в момента на палене. Какъв се оказа проблема при вас
                            ALfa Romeo 166-2.4 JTD 99

                            Comment


                            • #29
                              Аз имам 156, но с M-Jet мотор. Поради омасляване около входа на дроселовата гасяща клапа (дгк) и там, където влиза маркучът, разглобих цялото това. Освен, че около дгк имаше много спекъл се нагар, напоен с масло, входящият профил на колектора се оказа сложна конфигурация, цялата в сажди и масло (ЕГР-ът е малко след нея). Почистих всичко и на следващия ден сутринта запали от първия оборот при 4 градуса околна температура. Освен, че дгк може да се е задържала не напълно отворена след гасене на двигателя и онзи профил и мръсотията в него да са оказвали влияние.
                              И няма турбо, което да не хвърля поне малко масло като е натоварено

                              Comment


                              • #30
                                Искаш да кажеш че си разглобил там където се включва твърдия въздухопровод на турбото преди ЕГР клапана ? Ако е удобно да сложиш някоя снимка!
                                Alfa 159 SW 1.9 JTDm

                                Comment

                                Working...
                                X